Hullun hommaa

Minulla on ollut huonoja kokemuksia tästäkin teknologian osa-alueesta, nettipäiväkirjasta. Eräs tuttuni päivitti omaansa innoissaan kertoen yksityiskohtaisia salaisuuksia vain huomatakseen, että oli väärässä luullessaan päiväkirjan olevan yksityinen. Sellainen asetus ei säilynytkään kovin kauan, kun hän sen oli valinnut. No mutta mikä minä olen tuosta kertomaan kritisoivaan sävyyn, kun en itse osaa käyttää konetta ikinä kunnolla.
 
Mutta minä tiedän, että voit lukea tätä. Älä siis odota suuria tästä. Kunhan kokeilen. Lauseeni ovat lyhyitä. Ne ovat ytimekkäitä. Ei turhaa tietoa. Juuri näin, Niina…
 
Tänään juhlimaan, jammajamma, bailabaila. En jaksa katsoa koko ajan, kuinka toiset dissaavat minua. Nyt loppui kaikki se, en katso sitä enää kovin montaa kertaa.
 
Skandaali – Elämä ON peli
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s