Tylsyys.

Kaikki ovat poissa ja lopuilla on jotain tekemistä. Toisaalta, en voi olla jälleen miettimättä eräitä vihamielisiä ajatuksia eräistä ihmisistä. Jos he, tai hän, haluaa menettää ystävänsä, siitä vain. Ei minua tarvitse muistaa, sillä minä aion ainakin unohtaa heidät, hänet siis. Sekavaa.
En ole pystynyt edes puhumaan hänelle tästä asiasta, joka minua häiritsee. Eräässä vaiheessa yritin, mutta hän ei kuunnellut. Sen jälkeen luovutin, ajattelin että pystyn jättämään asian sikseen. Niin pystyinkin, mutta vain vähäksi aikaa. Nyt se pieni tikku päässä on alkanut jälleen vaivaamaan. Mutta minä tiedän, että jos yritän puhua hänelle asiasta, hän kuuntelee, mutta ei kuule. Tai ei ymmärrä, miten sen nyt sanoisin. Minua ärsyttää. Todella. En osaa miettiä tällä hetkellä muuta. Argh.
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s