she was their cream.

Olenko paljastanut teille liikaa ? Luuletteko nyt tietävänne, millainen minä todella olen ? Jos olette lukeneet minun pientä päiväkirjaani mielenkiinnolla, joka ikisen luvun, ette sittenkään tiedä kuka olen. Rivien välistä voi tietysti päätellä monia asioita, ehkä todellakin joskus liian monia. Tekstien sävy voi kertoa, olenko surullinen vai todella onnellinen. Sanavalinnat saattavat viestiä persoonallisuudestani joitain piirteitä. Mutta ei. En tunne, että olisin paljastanut teille minusta paljon mitään. Tiedätte hyvin vähän, pienen siivun. Kai minä pyrin pitämään julkisuuskuvani edes hiukan normaalina, kenties mielenkiintoisenakin.
Esimerkiksi tästä pohtimastani voi miettiä monia asioita: Olen kieltäytyjä, joskus kaikestakieltäytyjä, kk. Kysytään minulta sitten haluanko karkkia, apua tai tahdonko tanssimaan. Aivoni vastaanottavat tiedot, paineaallot ja tulkkaavat ne kysymykseksi. Sen jälkeen ne vaipuvat horrostilaan, lähettäen mahdollisimman lyhyen vastauksen sitä odottavalle – ei. Sama tapahtuu riippumatta siitä, haluaisinko asioita vai en. En ehdi edes miettiä, tarvitsisinko tarjottua peittoa elokuvan katselun ajaksi, kun olen jo vastannut. Kai päässäni on vikaa. Kesällä meinasin menettää erään mahtavan muiston tuon kieltäytymisreaktion takia. Onneksi en sitten menettänytkään tilaisuutta.
Puhun sekavia. Unirytmini on vaihdellut rajusti viime päivinä, joten olen saanut unta aamuruskon jo sarastaessa ja herännyt kun aurinko on laskemassa. Siltä minusta ainakin tuntuu, kun hypin keskiyöllä tanssimusiikin tahtiin. Tai ehkä mietin vain taas tulevaa liikaa, enkä sen takia saa unta.
Miettikääs sitä. Koittakaa kaivaa tästä tekstistä selville sen syvälliset piilomerkitykset. Jos keksitte ne, kertokaa toki minullekin.
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s