Elämä tapahtuu katumatta.

Ihminen ei aina ole tilanteen tasalla. Hän saattaa myöhemmin katua päätöksiään ja toivoa tehtyä tekemättömäksi. Joskus teot aiheuttavat seurauksia, joskus ne jäävät omaan arvoonsa. Minä en ole ihminen. Kuten olen kertonut, olen vesipuhveli. Se tarkoittaa sitä, että jos teen jotain, ymmärrän kyllä sen. Vesipuhvelilla on myös oma sääntönsä, että se, mitä on tullut tehtyä on tehty. Sitä ei kaduta, vaan muistellaan nauraen omalle typeryydelle. Jos typeryyttä kuvassa on ollut mukana.
Ongelmavyyhti kasvaa muutenkin ilman turhaa katumista. Todella harva tietää koko totuuden tästä omituisesta tilanteestani, sillä olen niin pahassa välikädessä, että jopa pari väärää sanaa saattaa romahduttaa kaiken. Älkää kysykö miksi olen itseni tällaiseen tilaan saattanut. Se vain tapahtui.
”Ei ole kahta samanlaista elämää. Jokainen kuolema on myös erilainen.” Viisastun päivä päivältä enemmän, kun luen tällaista. Enää pitää vain hankkia se oikeus kirjoittaa tämä kyseinen aine.
Yksi kommentti artikkeliin ”Elämä tapahtuu katumatta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s