Murheita.

Hän on kaikkea sitä, mitä minä aina olen halunnut olla. Itsetuntoni tehdessä äkkijyrkkää laskua olen toivonut olevani pidempi, kauniimpi ja hauskempi. Olen kironnut osaamattomuuttani ja tavallisuuttani. Miksen minulla voi olla jotain erikoista kykyä jossain asiassa, voisin kerrankin loistaa kirkkaammin kuin kukaan muu. Miksen se ole minä, jota katsotaan kaipaavasti baarissa, miksei minusta kerrota tyytyväisenä seuraavana päivänä kavereille, jos olen jollekin suonut katseenkaan. Haluan ylvään kävelytyylin, pidemmät hiukset ja kauniimmat kasvot.
 
Päivien mittaan eteeni on tullut aihe, jota olen aina pelännyt. Se, että minut jätetään lojumaan valheelliseen hyvänolon tunteeseen ja turvallisuuteen, joka voi romahtaa minä hetkenä hyvänsä. Muistan joskus pienenä itkeneeni oman huoneen nurkassa rakkain pehmolelu kainalossa, kun alakerrasta kuului riitelyn ääniä. Huudot kantautuivat liian selkeinä luokseni, vaikka yritin paeta niitä. Pelkäsin, että perheeni hajoaa sinä vuonna. Onneksi sitä ei tapahtunut. Eihän meille lapsille toki mitään kerrottu asiasta, saimme itse päätellä suorasukaisista sanoista ja pälyilevistä katseista. Monta iltaa sain kuitenkin itkeä ennen kuin kaikki oli taas hyvin ja katseet lämmenneet.
 
Sitä tapahtuu kaikkialla, jokainen tekee sitä jollain tasolla. On odotettavissa, että minä vielä törmään siihen joku päivä. Tähän asti olen jättänyt aiheen huomioimatta, se ei ole koskettanut elämääni. Nyt pelko on palannut, ja huomaan itkeväni salaa. Kuriton kyynel vierähtää poskelle kun ajattelen mitä kaikkea voisi tapahtua.. Haluan joskus vain niin olla joku muu, sellainen, jota kaivataan ja josta pidetään pyyteettömästi. Haluan olla edes joku.
 
I like it here, can I stay ? ajattelee pelkkä Niina.
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s