Lääke

Onko sinullakin paineita töissä ja vapaa-ajalla ? Murheet kasaantuvat ja tunnet suurta tarvetta erakoitua lähimmälle vuorelle? Haluaisitko olla kaikkien kaveri, mutta jotenkin päädyt hölmöilemään, sanomaan vääriä sanoja väärään aikaan? Ei hätää, sillä nyt markkinoilla on uusi ja tehokas TEHO-KAVERIX -luonnonuutevalmiste, jonka avulla pääset harmeistasi. Nautitaan vain kymmenen kertaa päivässä suuren alkoholiannostuksen kanssa, ja huomaat sosiaalisuutesi kohonneen uusiin sfääreihin!
Joskus mietin, että olen ainut kaltaistani. Ainut, joka työpäivän jälkeen ruotii yksin mielessään, mitä tänään tuli sanottua. Iltaisin saatan miettiä monen vuoden takaisia asioita, ja miettiä mikä meni vikaan.
TEHO-KAVERIX saa sinut tuntemaan itsesi yhtä hyväksi, kuin kaikki muutkin ovat. Huomaat pian saavasi uusia ystäviä ja maineesi hauskana heppuna kiirii kohta jo kauas edellesi.
Haluaisin miellyttää kaikkia niin, että jokainen pitäisi minusta. Kaikkien kaveri niin sanotusti. Kun taas saan itseni jumitettua keskelle sotkuja, menetän yöuneni ja vaivaan asialla päätäni koko ajan murehtien. Luontoni ei kestä sitä, että joku ei pidä minusta. Se on minulle jotain suurta myrkkyä, sillä olen aina saanut taistella ystävistäni, jotta saisin heidät pidettyä sellaisina – minun kavereinani. Olen taistellut hampaat irvessä, naurattanut ja ollut hassu, tukenut jos on ollut sille tarvetta, kuunnellut ja neuvonut. Joskus olen (tietenkin) epäonnistunut, saanut lukea joidenkin toisilleen vahingossa jälkeensä jättämiä lappuja, joissa lukee: ”Niina on omituinen, joskus toivon, ettei se olisi koko ajan kannoillamme”.
Jotenkuten olen selviytynyt. Enkä sano, että minä tosiaan olisin jotenkin väkipakolla ihmisten seurassa. Tällä hetkellä minun elämässäni ei taida ollakaan muita kuin sellaisia, joista välitän, ja joiden seurassa minulla on hauskaa. Ei ongelmia näkyvissä. Mutta silti joskus, jos olen päivällä töksäyttänyt jotain tilanteeseen sopimatonta, huomaan soimaavani itseäni sen takia kauan.
Ei taida tätä tyttöä auttaa TEHO-KAVERIX.
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s