Nainen ja elektroniikka, osa 48

Koska dvd-soittimeni pelleilee kanssani jatkuvasti (tai siis aina silloin kun haluan katsoa elokuvaa ja rentoutua sen parissa), olen joutunut solmimaan sen kanssa eräänlaisen viha-rakkaussuhteen.Ensin minun pitää puhdistaa levy, jonka olen tunkemassa kyseiseen koneeseen. Sen jälkeen minun pitää manuaalisesti avata laite ja laittaa levy kohdalleen ja jälleen manuaalisesti työntää se levyn pidike takaisin sisään. Ja se pitää työntää juuri oikeaan kohtaan, tai muuten kone jumiutuu nalkuttamaan minulle opencloseopencloseopen-mäkätystään. Sen jälkeen minun pitää hakata konetta muutaman kerran, että se tajuaa, että olen juuri laittanut sen sisään elokuvan. Sitten se vielä pari kertaa nikottelee suuttumuksesta ja KENTIES sitten saan katsoa kyseisen dvd:n sisällön.

Lopuksi pitää tietysti vähän leperrellä koneelle, ettei se simahda lopullisesti ja kokonaan. Niin, että seuraavalla kerralla pääsen taas hakkaamaan sitä ja kiroamaan ääneen.

Yksi kommentti artikkeliin ”Nainen ja elektroniikka, osa 48

  1. Moikka! how are you? sorry for the delay.. ive been busy with some weird stuff. Hope things are okay around there.. you seem to be having trouble even with the dvd player? :S … aw are you living on your own btw?and yea i\’m okay.. or getting by at the vewy least. I\’ve been through some hard times at home myself… can\’t wait to get rid of uni so that i can move out :D… although i\’m still trying to get rid of my meds can you believe that? anyway i hope you\’re having good at the mo and that you\’ve had a nice christmas… wish you a happy new year.. write soon ;DPaul xxx

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s