Määritelmä sanalle korni

Osaan valita sanani todella harkitusti – no en todellakaan. Joskus suustani pääsee ulos sellaisia sammakoita, jotka löyhkäävät ja lahoavat kadoksiin ennen kuin ehtivät osua maahan. Ne ovat sellaisia, joista varmasti elokuvakriitikot näkevät painajaisia ja heräävät niistä unista huokaisten helpotuksesta, ettei kukaan elävä olento voi oikeasti sanoa mitään tuollaista. Minä voin. Myöhemmin ajatellessani sanojani tarkemmin, tekisi mieli ilmottautua lobotomia-jonoon tai katkaista muuten vain virrat aivoista, ettei tarvitsisi hävetä itseään niin paljon.Muutama esimerkki siirapilla kuorrutetuista sammakoista, jotka ovat parhaiten jääneet mieleeni:

1. Töissä
Komea asiakasmies: Voi ei, unohdin ostaa kassin. Paljonkohan se maksaa?
Minä: Se on ilmanen just sulle… (Kuvitelkaa tähän vielä silmänisku korostamaan vaikutusta.

2. Treffeillä
Minä: Tää on niin ihanaa
Poika: Mikä?
Minä: Kun olet viimein tässä ihan ilmielävänä edessäni kaikkien niiden Internet-keskustelujen jälkeen.

3. Treffeillä
Minä: Olen tottunut saamaan haluamani…
Poika: No mitä sinä haluat?
Minä: Sinut.

Kyllä, tässä vaiheessa voitte sääliä minua. Tai halutessanne voitte nauraa minulle räkäisesti. Aivan sama minulle, koska aina kun muistan kyseiset tilanteet, kävelen siivouskaapille, otan lapion esiin ja lähden pihalle kaivamaan itselleni hautaa piilopaikaksi. Olisin muuten maailman surkein elokuvakäsikirjoittaja, dialogit olisivat silkkaa murhaa…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s