Perinnöllisyys on perseestä

Geenit määrittävät meidät päästä varpaisiin. Kaikki nuo geenit olemme saaneet vanhemmiltamme, ellei sitten ole käynyt satunnainen mutaatio ja olemme syntyneet kolmas silmä otsassa. Oletan sen kuitenkin olevan melko epätodennäköistä.

Perimme siis geenit vanhemmilta, ja he ovat saaneet geeninsä omilta vanhemmiltaan. Olen tässä viime aikoina kuitenkin toivottanut tämän perinnöllisyysketjun sinne ja syvälle, sillä on niin helppo huomata kaikki huonot asiat, jotka on perinyt. Kai minä olen suhteellisen älykäs ja mukava ihminen, eikä minua ole kovin paha katsellakaan, mutta näistä asioista harvemmin tulee kiitettyä.

Se, mihin olen tosiaan lähiaikoina kiinnittänyt huomiota, ovat nämä huonot puolet. Sairaudet. Olen saanut eri sukuhaaroista itselleni rannekanavan ahtauman, jännittävät tuskaisat suonenvedot jännittävissä paikoissa, migreenin, mielekkäät vatsakivut, allergiat… Lista tuntuu jatkuvan loputtomiin.

Eli kiitos vaan dna, olet pilannut elämäni. Enkä nyt tarkoita sitä puhelinliittymää, vaikka sekin on ihan hanurista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s