Karma iskee takaisin

Tämä viikko on ollut yhtä murhaa. Olen astellut Ismo Alangon sanoin kriisistä kriisiin, ja vieläpä komein askelin. Jos olen yrittänyt harjoitella positiivista ajattelua tämän iänikuisen negatiivisuuteni tilalle, niin tällä viikolla se on unohtunut täysin. Ystäväni huudahti jo keskiviikkona, että olenpa masentavaa seuraa, mene pois. En voinut muuta kuin yhtyä tuohon kommenttiin, joten lähdin kotiin mököttämään.

Luokassa kaveri on huutanut minulle naama punaisena, olen juossut bussien perässä heilutellen käsiä, jotta ne eivät jättäisi minua pysäkille, tai sitten olen hakannut epätoivoisesti bussin sisällä stop-nappulaa, jotta pääsisin omalla pysäkillä poistumaan kyydistä (ilmeisesti nappulat olivat jotenkin rikki, sillä kuski ei ottanut pysähtymismerkkiä mitenkään huomioon), olen juossut töihin hikihatussa viime tingassa ja olen myöhästynytkin kerran.

Jokainen päivä näyttäisi tuovan jotain uutta ja ikävää eteeni. Olen varmasti tehnyt jotain erittäin pahaa, että olen ansainnut tällaisen masennusärsytysviikon. Ehkä karma on sittenkin olemassa ja se toimii. Tähän tulokseen tulin, kun eräs päivä sanoin ystävälleni, että oletpas sinäkin yksi bastard. Sekuntia myöhemmin läikytin tulikuumaa kahvia paljaille käsilleni.

Parempaa ensi viikkoa odotellessa, ellei sitten sunnuntaihin mennessä päähäni ole tippunut pienoislentokone ja tehnyt minusta selvää jälkeä.

2 kommenttia artikkeliin ”Karma iskee takaisin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s