Kristallipallo

Olen nähnyt tulevaisuuteen. Olen nähnyt omaan tulevaisuuteeni, enkä pidä näkemästäni.

Edustan juuri sitä ihmistyyppiä, jonka on vaikea ottaa vastaan iskuja ihmisiltä, ja sen jälkeen säilyttää sinisilmäisyyteni elämää kohtaan. Minun on vaikea luottaa uusiin ihmisiin, tai edes elämässäni jo oleviin ihmisiin, sillä oletan heiltä aina jotain ikävää jossain vaiheessa. Kuten eräs kuulemani lausahdus toteaa, ystävät ovat vain vihollisia, jotka eivät ole vielä hyökänneet.

Odotan tuota hyökkäystä valppaana. Elän usein elämääni kuin toinen silmä auki nukkuva koira. Vaikka vaikutan leppoisalta ja onnelliselta, toinen puoli minusta etsii aina tilanteita, joissa minuun saattaisi sattua. Minusta tuntuu, että jos hetkeksikin ummistan myös toisen silmäni ja lepään aloillani levollisena, joku hyökkää heti kimppuuni.

Olen nähnyt tulevaisuuteeni. Rakennan muureja minun ja toisten ihmisten väliin, jotta minä en joutuisi kokemaan surua, murhetta tai pettymystä. Koska olen itse ainut ihminen, johon luotan, näen tulevaisuuteni. Istun yksin mökissä, jonka minä ostin tai rakensin, istun yksin tuolillani, jossa minä olen istunut jo monia vuosia. Olen erakko, eikä yksikään henkisistä haavoistani ei ole tuore, sillä vain muut voivat niitä aiheuttaa, ja yksin eläessä olen turvassa. Olen erakko ja kuolen yksin.

Tervetuloa synkkä tulevaisuus.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s